Mengurus Pakej Umrah, Haji, Badal Haji, Badal Umrah dan Qurban di Tanah Suci Makkah.

Search This Blog

PENGERTIAN UMRAH

PENGERTIAN UMRAH: Umrah ialah qasad mengunjungi Baitullahil Haram dalam keadaan beribadah dengan mengerjakan tawaf, sa'i dan bergunting (bercukur) pada bila-bila masa sahaja asalkan tidak dalam ihram haji.

Wednesday, October 8, 2008

UMRAH BERSAMA HJ KAMARUDIN


Selalunya apabila jemaah berhajat hendak ke tanah suci mengerjakan ibadah Umrah akan bertanya dengan siapa dia akan pergi atau siapa ketua rombongannya.

Bagi jemaah yang pertama kali pergi, walaupun sudah menghadiri kursus, tetap ada rasa tidak yakin apa nak dilakukan semasa ditanah suci nanti.

Bagi jemaah yang sudah pernah pergi pula, samada telah menunaikan fardhu haji atau umrah tetap juga hendak pergi ada ketua rombongannya. Sebab dia akan merasa segala urusan perjalanan akan dilakukan ketua rombongan.

Sebab itu biasa kita dengar jemaah akan mencari siapa yang dia nak ikut bersama, supaya semasa ditanah suci dia akan terasa yakin melakukan ibadah umrah dan mudah mendapat tunjuk ajar.

Persoalannya ialah siapa yang dia nak diikut, dari mula melangkah pergi dari KLIA sehinggalah pulang ke tanahair. Jawapannya ialah ketua rombongan.

Siapa yang berhajat pergi umrah bersama dengan HJ KAMARUDIN ada DUA tarikh:

1. 28 MAC 2009 Umrah Bahrin - Gulf Air. Harga dari RM5390 (quad)

2. 28 MEI 2009 Umrah Jordan (Cuti Sekolah) - Jordan Airlines. Harga RM6490 (quad)

Pendaftaran pakej bermula dari sekarang. Tempat adalah terhad.
Sila hubungi 013 3922378 atau email: kmt0248@hotmail.com

No comments: